Utilizarea jocului didactic în terapia tulburărilor de limbaj şi comunicare
Using Didactical Play during speech and language therapy
Eudochia DOBRA
Abstract
Keywords:game, correction, language disorder, vocabulary development, preschool/primary school
pdf
DOI: 10.26744/rrttlc.2019.5.1.05
Published on line: 31/03/2019
References:
Bodea Hațegan, C. (2014). Abordări terapeutice ale limbajului. Perspective actuale, volumul I, Cluj-Napoca:Presa Universitară Clujeană.
Bubuțanu, A.L. (2016). Rolul jocului didactic în depistarea, prevenirea și corectarea tulburărilor de limbaj la copilul preșcolar, Bacău: Editura Cadrelor Didactice.
Corniță, G. (1993). Metodica predării și învățării limbii și literaturii române, Baia-Mare: Editura Umbria, p.102.
Dumitrana, M. (1999). Educarea limbajului în învățământul preșcolar , Volumul I, Comunicarea orală, București: Editura Compania, p.9.
Stan, F.(2013). Jocul didactic. Jocurile exercițiului și rolul lor în dezvoltarea limbajului copiilor preșcolari, Bacău: Rovimed Publishers.