Skip to main content
RRTTLC.RO
  • Acasă
  • Descriere
  • Scop
  • Periodicitate
  • Colectiv Editorial
  • Peer review
  • Informații autori
  • Indexări
  • Număr curent
  • Arhivă
    • 2024-RRTTLC- Octombrie, Vol X, Nr.2
    • 2024-RRTTLC- Martie, Vol X, Nr.1
    • 2023-RRTTLC- Octombrie, Vol IX, Nr.2
    • 2023-RRTTLC- Martie, Vol IX, Nr.1
    • 2022-RRTTLC- Octombrie, Vol VIII, Nr.2
    • 2022-RRTTLC- Martie, Vol VIII, Nr.1
    • 2021 RRTTLC – Octombrie, Vol VII, Nr. 2
    • 2021 RRTTLC – Martie, Vol VII, Nr. 1
    • 2020 RRTTLC –Octombrie, Vol VI, Nr. 2
    • 2020 RRTTLC –Martie, Vol VI, Nr. 1
    • 2019 RRTTLC – Octombrie, Vol V, Nr. 2
    • 2019 RRTTLC – Martie, Vol V, Nr. 1
    • 2018 RRTTLC – Octombrie, Vol IV, Nr. 2
    • 2018 RRTTLC – Martie, Vol IV, Nr. 1
    • 2017 RRTTLC – Octombrie, Vol III, Nr. 2
    • 2017 RRTTLC – Martie, Vol III, Nr. 1
    • 2016 RRTTLC – Octombrie, Vol II, Nr. 2.
    • 2016 RRTTLC – Martie, Vol II, Nr. 1.
    • 2015 RRTTLC – Octombrie, Vol I, Nr. 1.

BAGMIVI

15/03/201705/02/2018 asttlr 2017, Vol III, Nr. 1

ERASMUS+ BAGMIVI – Bridging the Gap Between Museums and Individuals With Visual Impairments

ERASMUS+ BAGMIVI – Bridging the Gap Between Museums and Individuals With Visual Impairments

Carolina BODEA-HAŢEGAN
Abstract

Detalii despre proiectul BAGMIVI pot fi consultate accesând site-ul proiectului http://www.bagmivi.eu/
pdf

DOI:10.26744/rrttlc.2017.3.1.06

Published on line: 15/03/2017

 

Navigare în articole

Developing the communication competences of the children with hearing disabilities
Preventing the learning disabilities by using multi-sensorial methods

Articole recente

  • Editorial
  • Terapia logopedică- abordare longitudinală în contextul sindromului Smith – Magenis (SMS). Studiu de caz
  • Dezvoltarea limbajului preşcolarilor cu ajutorul resurselor digitale
  • Utilizarea organizatorilor grafici în dezvoltarea competențelor de comunicare verbală la elevii cu dizabilitate auditivă
  • Program de activități bazate pe terapia prin muzică pentru îmbunătățirea abilităților de comunicare la elevii cu dizabilitate intelectuală

Comentarii recente

    Arhive

    • martie 2025
    • octombrie 2024
    • martie 2024
    • octombrie 2023
    • martie 2023
    • octombrie 2022
    • martie 2022
    • octombrie 2021
    • martie 2021
    • octombrie 2020
    • martie 2020
    • octombrie 2019
    • martie 2019
    • octombrie 2018
    • martie 2018
    • octombrie 2017
    • iunie 2017
    • martie 2017
    • octombrie 2016
    • martie 2016
    • octombrie 2015

    Categorii

    • 2015, Vol I, Nr.1
    • 2016, Vol II, Nr. 1
    • 2016, Vol II, Nr.2
    • 2017, Vol III, Nr. 1
    • 2017,Vol III, Nr. 2
    • 2018, Vol IV, Nr. 1
    • 2018, Vol IV, Nr. 2
    • 2019, Vol V, Nr.2
    • 2019,Vol V, Nr 1.
    • 2020, Vol VI, Nr 2
    • 2020, Vol VI, Nr.1
    • 2021,Vol VII, Nr.1
    • 2021,Vol VII, Nr.2
    • 2022,Vol VIII, Nr.1
    • 2022,Vol VIII, Nr.2
    • 2023, Vol IX, Nr 1
    • 2023, Vol IX, Nr 2
    • 2024, Vol X, Nr 2
    • 2024, Vol X, Nr. 1
    • 2025, Vol XI, Nr. 1
    • Uncategorized

    Meta

    • Autentificare
    • Flux intrări
    • Flux comentarii
    • WordPress.org
    sparkling Temă de Colorlib Susținut de WordPress