Strategii de dezvoltare fonetico-fonologică în contextul dizabilității intelectuale.
Strategies for phonetic-phonological development in children with intellectual disabilities
Simona Rodica GAIE
Abstract
Keywords:language, communication, intellectual disability, phonological processing, written – read disorders, speech disorder therapy
pdf
DOI: 10.26744/rrttlc.2019.5.1.04
Published on line: 31/03/2019
References:
Bodea-Hațegan, C. (2016). Terapia tulburărilor de limbaj. Structuri deschise, București: Editura Trei.
Hațegan-Bodea, C. (2013). Tulburări de voce și vorbire. Evaluare și intervenție, Cluj-Napoca: Editura Presa Universitară Clujeană.
Hațegan-Bodea, C. (2014). Abordări terapeutice ale limbajului, Volumul I, Cluj-Napoca: Editura Presa Universitară Clujeană.
Burlea, G. (2007). Tulburările limbajului scris-citit, Iași: Editura Polirom.
Jurcău, E., Jurcău, N. (1989). Cum vorbesc copiii noştri, Cluj-Napoca: Ed. Dacia.
Moldovan, I. (2006). Corectarea tulburărilor limbajului oral, Cluj-Napoca: Presa Universitară Clujană.
Roșan, A. (2015). Psihopedagogie specială- modele de evaluare și intervenție, Iași : Editura Polirom.
Roşca, M. (1967). Psihologia deficienţilor mintali, Bucureşti: E.D.P.
Ruscello, M. (2008). Treating articulation and phonological disorders in children, USA : Mosby Elsevier.