Modalități de dezvoltare a abilităților de comunicare la elevii din familii vulnerabile
Developing communicative abilities in children from vulnerable families
Oana PREDA
Abstract
Keywords: vulnerable family, communicative ability, verbal communication skills, learning techniques, formative assessment
pdf
DOI:10.26744/rrttlc.2023.9.2.07
Published on line: 10/30/2023
References
Bărbulescu Anca Gabriela, Rotaru Maria-Cristina (Coord., 2014). Strategii de consolidare a cooperării școală-familie-comunitate. Ghid metodic pentru formatori. Iași. Editura Sfântul Ierarh Nicolae.
Bodea-Haţegan, C. (2015). Tulburările de limbaj şi comunicare. În: A. Roşan (coord.).Psihopedagogie specială. Modele de evaluare şi intervenţie. Iaşi : Editura Polirom: 212—243.
Booth , Ainscow (2016) Index pentru incluziune: un ghid al dezvoltării școlare
bazate pe valori incluzive. Index for Inclusion Network (IfIN) Norwich Street, Cambridge, CB2 1ND.
Eurydice (2009). Early Childhood Education and Care in Europe: Tackling Social and Cultural Inequalities. Brussels: Eurydice.
Grossman, F. (2011). Didactique du lexique: état des lieux et nouvelles orientations. Pratiques, 149/150: 103-108.
Nader-Grosbois, N. (2014). Développement cognitif et communicatif du jeune enfant: Du normal au pathologique. Bruxelles: De Boeck
Pânişoară, O.I. (2003). Comunicarea eficientă. Metode de interacţiune educaţională. Iaşi: Editura Polirom
Piff, P. K., Moskowitz, J. P. (2018). Wealth, poverty, and happiness: Social class is differentially associated with positive emotions. Emotion, 18, 902–905. doi:10.1037/emo0000387
Stănciulescu, E. (2002). Sociologia educaţiei familiale. Iaşi. Editura Polirom.
Vianin, P. (2011). Ajutorul strategic pentru elevii cu dificultăţi şcolare. Cluj-Napoca: Editura ASCR