Programe informatice utilizate în terapia ludică la copiii cu dizabilităţi auditive
Information and communication technologies used during the play therapy for children with hearing impairments
Rodica POPESCU, Vasile Radu PREDA
Abstract
Keywords: information and communication technologies, play therapy, hearing impairments.
pdf
DOI:10.26744/rrttlc.2015.1.1.09
Published on line: 15/10/2015
References:
Aufauvre, Marie-René (1988). Pour eux aussi, Catalogue jeux et jouets, Bruxelles.
Approche des modèles conceptuels en ergothérapie, http://www.anfe.asso.fr/livre/modele.htm
Craina, S. (2006). Computerul în activitatea educaţională dincolo de ora de curs, M.E.C., Bucureşti.
Cziker, R. (2001). Educaţia şi stimularea vizuală la copilul cu deficienţă vizuală., Cluj-Napoca: Editura Presa Universitară Clujeană.
Piaget, J.; Inhelder, B. (1972). Psihologia copilului, Bucureşti: Editura Didactică şi Pedagogică.
Popescu, R. (2003). Problematica deficienţilor de auz, Sibiu: Editura Psihomedia.
Popescu, R. (2004), Formarea şi dezvoltarea competenţelor de comunicare la copiii deficienţi de auz, Sibiu: Editura Universităţii Lucian Blaga.
Popovici, D.V.; Matei, S. R. (2005). Terapie ocupaţională pentru persoane cu dizabilităţi. Constanţa: Editura Muntenia
Preda, V., Ferenczi, I. (1995). Abordarea obiectivelor pedagogice. În: M. Ionescu (coord.). Didactica modernă, pp. 86-108, Cluj-Napoca: Editura Dacia
Preda, V. R. (2015). Obiective, funcţii şi aplicaţii ale terapiei ocupaţionale. În: Studii şi cercetări din domeniul ştiinţelor socio-umane. Academia Română. Filiala Cluj-Napoca. Departamentul de cercetări socio-umane, Cluj-Napoca: Editura Limes & Argonaut, pp. 385-394
Wilcook, A. (1986). Ocupational Therapy Approaces to Stroke, Churchill Livingstone, London, New York.