Evaluarea diagnostică a fluenței în citire
Diagnostic evaluation of reading fluency
Teodora Lavinia GABRIAN
Abstract
Keywords: reading fluency, test, dyslexia, dysgraphia.
pdf
DOI: 10.26744/rrttlc.2017.3.2.
Published on line:31/10/2017
References:
Anca, M., Haţegan, C. (2008). Terapia limbajului. O abordare interdisciplinară, Cluj-Napoca: Presa Universitară Clujeană.
Asociația Americană a Psihiatrilor și Psihologilor (2016). DSM-5-Manual de diagnostic și clasificare statistică a tulburărilor mintale, București: Editura Medicală Callisto.
Bercea (Matei), I. V. (2016). Dezvoltarea fluenței citirii la școlarii mici diagnosticați cu dificultăți specifice de învățare- lucrare de dizertație, Cluj-Napoca: Universitatea Baeș-Bolyai.
Bodea Haţegan C., (2016). Logopedia. Terapia tulburarilor de limbaj. Structuri deschise, București: Editura Trei.
Bodea Haţegan, C., Talaş, D. (coord.) (2016). Fluenţa verbală. Direcţii teoretice şi aplicaţii psihopedagogice, Argonaut Publishing, Cluj-Napoca
But, A, (2013). Îmbunătațirea fluenței citirii la elevii de clasa a II a-prin aplicarea probei P.E.A.F.C.- lucrare de dizertație, Cluj-Napoca: Universitatea Baeș-Bolyai.
Dascălu-Jinga, L., (2001). Melodia vorbirii în limba română. București: Editura Univers Enciclopedic.
Hațegan, C. (2011). Abordări structuralist-integrate în terapia tulburărilor de limbaj și comunicare, Editura Presa Universitară Clujeană, Cluj-Napoca
LaBerge, D., Samuels, S.J. (1974). Toward a theory of automatic information process in reading. Cognitive Psychology, 6, 293-323
Perfetti, C. A., (1985). Reading Ability. New York: Oxford University Press.